Cookies op de Neckermann website

Deze site maakt gebruik van cookies, zoals uitgelegd in onze Verklaring over cookies. Door deze website te gebruiken zonder iets aan je cookie instellingen te wijzigen, aanvaard je het gebruik van cookies.

Contact
Hoe kunnen wij je helpen?

070 / 233 906 (€0,30 /min)
Elke werkdag van 8u-22u
Zaterdag van 9u-18u
Zondag van 10u-22u

x
?

Navigateur non supporté

Neckermann.be ne soutient pas cette version de votre navigateur. Afin de surfer plus facilement sur notre site nous vous recommandons de télécharger la dernière version du navigateur.



Non, merci

 


Je tevredenheid ligt ons nauw aan het hart. Wij willen dat je vakantie optimaal aan je wensen voldoet.
Daarom kan je bij ons rekenen op de 24u tevredenheidsbelofte voor een ruime selectie kwaliteitshotels.


Komt je geboekte verblijf op je vakantiebestemming niet overeen met onze beschrijving? Neem dan voor het einde van je eerste volledige vakantiedag contact op met onze 24h Connected Service. Wij zoeken naar een oplossing, binnen de 24u. Dat is onze belofte!

Wat is de 24u tevredenheidsbelofte?

Als je bij aankomst merkt dat jouw hotel niet is zoals wij het beschreven, zoeken wij binnen de 24u een oplossing die voor jou past. We bieden jou eventueel een ander hotel aan.
Als we het probleem niet binnen de 24u voor jou kunnen oplossen, heb je 2 mogelijkheden:
 

Je keert terug naar België en we betalen je reissom volledig terug. Bij een vliegvakantie neem je de eerstvolgende vlucht uit ons aanbod. OF

Je kiest ervoor om je vakantie toch verder te zetten in het geboekte hotel en krijgt een vakantiebon ter waarde van 25% van je totale reissom

 

Wij willen er alles aan doen om je vakantie naar wens te laten verlopen. Indien dat niet helemaal lukt, hopen we dat je bij ons de vakantiebon gebruikt voor je volgende vakantie, waar je 100% tevreden bent!

 

Hier vind je alle voorwaarden van onze 24u tevredenheidsbelofte.